5.12.2013

Bir adet yeni sesli mesajınız var

Az önce telefonuma bir sesli mesaj gelmiş.Kime nereden estiyse ... Operatorum bana bir mesajla xxyy numarasını tuşlayarak o sesli mesajı okuyabileceğimi söyledi.Bende aradım ve gerilim filminden fırlamış robot sesli kadın "Bir"..."Bir"..."Bir"......."Bir" diyerek telefonu suratıma kapattı.Tabi bende altında kalırmıyım tekrar aradım.Meğersem "Bir adet sesli mesajınız var" demeye çalışıyormuş.Bir anda sesli mesajın ne kadar itici olabileceğine tanık oldum ardından arşivimi karıştırdım ve tadaaa!

Acapela


      Düşündüm de operatörlerimiz de bize böyle dost canlısı mesajlar gönderse ne güzel olur.Yenmeye hazır suşiler tatlı sesleriyle "Biğ adet yeni mesaj var.Beni yee" falan yapsa ♥  Evet biliyorum zihnim oyunlar oynamaya devam ediyor ama siz böyle bir şey yapabilirsiniz.Bence bir şeyleri itiraf etmenin en kolay yolu olsa gerek.Düşünsene sevgilin internet bağlantısına tıklıyor ve karşısına noel geyiği çıkıyor ve şunu söylüyor " Hani o çok sevdiğin elbisen var ya artık yok.Hahaha" ayrılık sebebi olsa gerek genede daha basit şeyler için kullanabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder