5.12.2013

Zihnimin bana oynadığı oyunlar(başlık koymayı unutmuşum)

Evet sanırım ilk kategoriye karar kıldım.Dur yahu ! İkinci kategori desek daha mantıklı olur.Bu acayip siteler rayında gidiyor gibi hatta gibi gibi.Şuanda hit alamasam da siz bunu okurken sanırım biraz daha yol kat etmiş olacağım fakat gene de söylemem de yarar var.!Dikkat Spoiler! Bu acayip siteleri tükettiğim zaman belki iki haftada belki de ayda bir güncelleme gelecek çünkü bunlarla karşılaşmak gerçekten şans işi

Bu arada gönderiyi yayınlamak üzereyken fark ettim.Aklımda oluşturduğum ikinci kategoriden bahsetmemişim.Bunlar hep zihnimin bana oynadığı oyunlar :/ İkinci kategori az bilinen oyunlar hakkında olacak.Kimsenin bilmediği kıyı da köşede duran, asla değerlenmeyecek fakat ona 15 dakika verseniz saatlerinizi kaptırabileceğiniz oyunlar.İlerleyen saatlerde bir kaç site daha yayınlayıp yarın bu bahsettiğim oyunlara başlamayı düşünüyorum.

Çiz bakalım


         Böyle bir şey var.Nedendir bilinmez hiç deneyesim gelmedi bile ama hepiniz bilirsiniz.Ufakken kağıda çizdiğimiz bir tren vardı.Her ne kadar o tren oyunununda detaylarını unutmuş olsam da bir şeyler tahmin etmeye çalıştığımızı hatırlıyorum ki hatta arkadaşımız doğru şeyi tahmin ettiğinde "bilemedin ki baştaan" tepkisini falan verirdik.Bu site de aynı mantık olsa gerek fakat dijital ortamdan gerçekleştiği için "bilemedin kii" tepkisini veremiyoruz.Biriniz bir şeyler çiziyor diğeriniz tahmin etmeye çalışıyor.Her ne kadar daha önce test etmesem de siteye ne zaman girsem belirli sayıda aktif üyeleri her zaman var belki onlarda benim gibidir "Daha önce hiç denemedim ama böyle bir site var.Açık kalsın bari" Tabi sizin için siteye girdiğim de gene aynı tabloyla karşı karşıya geldim.Önce Sounds For Me ardından Çiz Bakalım ikisi de kendi ios uygulamalarını geliştirmişler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder