5.16.2013

Kişiler hakkında bilgiler

Sizi az önce ismycomputeron adlı site de biraz trollemiş olacabileceğimi fark edip hemen hata mı düzeltmek için harekete geçtim.Gene az sonra bilgilerini paylaşmayı düşündüğüm sitede ortalama İngilizce bilgisi yeterli olacaktır tekrar ve tekrar Türkçe olmasını bende isterdim ama malesef

Kim nedir ne değildir ?

Bazen karşınıza tanınmadık isimler çıkar ve sizde kim olduğunu merak edip kişinin ismini gugıllarsınız sanırım ben bu rutin işlemden daha eğlenceli bir metot buldum.Film karakterleri, tarihi kişilikler, başarılı isimler ve hatta çizgi roman karakterleri dahil yazacağınız ismin hakkında bir çok fikre sahip oluyorsunuz.Üşenmedim, yorulmadım hemen sizin için bir kaç test yaptım.Genel olarak verdiği bilgiler doğru fakat arada sırada saçmalayabiliyor.Siz verdiği bilgilerin geneline bakarak "Tarayıcıyı aç>Kişinin ismini kopyala>Gugılda arat" rutinin de ulaşacağınız bilgilere ulaşabilirsiniz.Bence en büyük avantajı size bilgileri toplu bir şekilde vermesi neyse deneyin görün işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder