5.14.2013

Ne güzel müzikti tadı damağımda kaldı

Ne güzel müzikti keşke birazcık daha olsaydı(burada ağlayan surat ifadesi uygun olur) Keşke benzer gruplar daha olsa fakat benim dinlediğim tür bir acayip yahu çok az vardır herhalde ardından hemen iletişimi sağlayan programlar ve siteler açılır.Arkadaşlara sorulur ve sözlük yorumları okunur.Ben sizi bu karamsar havadan kurtarmayı düşünüyorum hatta sizin bile tahmin edemeyeceğiniz basit bir yolla

Music Recovery

Music Recovery dinlediğiniz türde ki diğer grup veya amatör müzisyenlerin ürettiği müzikleri size sunuyor ki bunu iki saat bir şeyler upload ederek değil.Basit bir arama yoluyla gerçekleştiriyorsunuz.Bende senfonik rock veya opera rock dinleyen bir kimseyim ve dinlediğim türde ki diğer müzikleri bulmakta çok zorlanıyordum ama music recovery sayesinde yepyeni bir hayata kavuştum.Hemen sipariş verirseniz yanında gramofon hediye ediyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder