10.16.2013

Cube Craft

Tekrar aktif bir blog olma yolunda ilerlemek istiyorum.Dolayısıyla daha önceden facebook sayfasından takip eden kullanıcılar şu gönderdiğim son iki gönderiyi biliyordur.Genede şu son bir haftada yeni hiç bir şey bulamamış olan ben aktif bir blog istiyor ben.Ufaktan başlayalım o halde

Cube Craft


Evet ufaktan başladık o halde.Biliyorum artık craft ismini her duyduğunuz da zihniniz minecraftı irdeliyor ama eğlenceli ufak bir oyun incelemek yerine size tekrar vakit geçirebileceğiniz ve hoş bir koleksiyona sahip olabileceğiniz bir site paylaşmak istiyorum aslında bu sitenin modası çoktan geçti yani insanlar haberdar oldu ve koleksiyonlarını dizdiler.Olsun onlar kaybetti.Modası geçti diye hiç siteyi takip etmekten vazgeçer mi insan ? Bir sürü yeni modelleme koydular.Her neyse ben fazla konuştum olayı özetlemek gerekirse ...
... m - m- m  ...

... Az sonra altta görmek üzere olduğunuz sitenin içerisinde bir sürü modelleme var.Siz bunu printerinizla hafif kalın bir kağıda basıyorsunuz ve ardından belirtilen yerlerden keserek birleştiriyorsunuz.Tamam hiç birimiz manyak değiliz fakat ortaya çok hoş görüntüler çıkabiliyor.Altta bir kaç resim paylaşmayı düşünüyorum yok hatta paylaşacağım ve altta ki resimleri gerçek görünüş olarak baz alabilirsiniz.Yani siz bütün işlemleri tamamladıktan sonra minecraft avatarı misali kağıttan bir figür elde ettiğinizde alttakilerden çok farklı görünmeyecek.Bu arada sitesinde nasıl yapacağınız anlatılıyor fakat bunun hakkında ayrıntılı rehberler Türkçe forumlarda da bulunuyor.Size anlatmak isterdim ama donanım haberde ki arkadaş baya iyi anlatmış bana gerek kalmamış


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder