10.16.2013

Paralel evrende ki dosyalarımız

Evet arkadaşlar tekrar buradayım.Gene yazıyorum ve beni çekmek zorunda kalıyorsunuz anlıyorum ama bugün size paralel evrenlerden bahsetmeyeceğim.Siz zaten ne olduğunu biliyorsunuz dimi ? (Bilmiyorsanız çaktırmayın gugıllayın hemen).Şimcik bu altta ki siteye sisteminizden bir dosya yüklüyorsunuz ve tadaaa paralel evrende ki siz size başka bir dosya yolluyor.Tabi biraz abartmış olabilirim ama temel işlevi böyle...Siz bilgisayarınızdan bir dosya yüklüyorsunuz ve bilmediğiniz bir kişinin yüklediği bir dosya sizinle paylaşılıyor fakat uyarayım ortaya ilginç görüntüler çıkabiliyor o_o Hani ortaya mutlu görüntüler çıktıysa pastada payım var unutmayın.

O değil de şimdi fark ettim.Benim kafam günlerdir epey dolu.Az kalsın siteyi koymadan yayınla tuşuna basıyordum.Böyle durumlarda çaktırmadan diğer gönderilerle devam edebilirsiniz(şaka şaka ben zaten fark eder koyarım)

>> Paralel evrenler arası dosya paylaşımı(Bu gizli bir proje ama biz kendi aramızda file-swap diyoruz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder